loading...
وبلاگ طرفداران ایرانی سریال مرلین
farnood بازدید : 631 Array نظرات (2)
با عرض سلام به همگی خب . چندتا کامنت خصوصی داشتم در زمینه اینکه چرا مرلین دیگه پخش نمی شه در Pmc family  ترجیح دادم این مطلبو اینجا عنوان کنم تا همه بخونن . چون سریال مرلین تموم شده در شبکه pmc و فکر نمی کنم ادامه شو پخش کنن البته فعلا . خب سریال مرلین همونطور که می دونید و گفتم در فصل 4 در حال تهیه و تدوینه و اینجور که بر می یاد فصل سومش هم به تازگی تموم شده pmc  دو فصل این سریال رو بصورت کامل پخش کرد که قسمت آخرش همون قسمت The Last Dragon Lord هست که این قسمت فوق العاده زیباست . همون قسمتی که کنگرا اژدهای بزرگ به کملوت حمله کرد . و مرلین پدر خودش رو ملاقات کرد . خب مسلما کانال pmc نتونن فصل سوم رو واستون آپلود می کنم . با حجم متوسط حدود 65 مگابایت هر قسمت تا دانلود کنید و لذت ببرید . البته اینم بگم که با زبان اصلی هستند این قسمت ها و متاسفانه من زمان زیرنویس کردنشون رو هم ندارم . اما واسه هر قسمت من یه شرح کلی می نویسم تا ماجرا دستتون بیاد و بتونید از این سریال خفن لذت ببرید و اگه انگلیسی مسلط هستید که عالی تر . یه چیزیم بگم لذت دیدن این سریال با زبان اصلی خیلی بیشتر از دیدن نسخه دوبله فارسیشه . چون دوبلور ها هرگز نمی تونند به خوبی خود اون بازیگر جملات رو بیان کنند و احساسات رو منتقل کنند . به عنوان مثال همون قسمت آخر ارباب اژدها یا با ترجمه پی ام سی رام کننده اژدها . اون لحظه آخری که مرلین به اژدها رحم میکنه و نمی کشتش و صحبت هایی اصلی اژدها در زبان انگلیسی و زیبایی اون قابل مقایسه با دوبله نیستند . البته اینم بگم که باید از زحمات شبکه بزرگ و جهانی pmc family هم باید تقدیر کرد که چنین سریالی رو در ژانر تخیلی واسه نوجوون ها . جوون ها و حتی سن های بالاتر تهیه و دوبله کرده .

خب سخن رو کوتاه می کنم . متاسفانه یه مدت طول میشکه تا من قسمت ها رو برسم  و آپلود کنم اما منتظر باشید . تا چند روز آینده قسمت اول از سری سوم سریال مرلین رو فقط و فقط در همین وب پیج طرفداران ایرانی سریال مرلین می تونید دانلود کنید .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohamad در تاریخ 1392/05/14 و 1:13 دقیقه ارسال شده است

سلام من اين فيلمرا بسياردوست دارم همهي قسمت هاي ان رادارم فقط زيرنويس ان راازفلشم پاك شده.همهي سايت ها فيلتر شده مي خواهم بدانم شما زيرنويس فارسي مرلين مي توانيد دراختيار من قرار دهيد

این نظر توسط سهیل در تاریخ 1348/10/11 و 12:40 دقیقه ارسال شده است

سلام
سریال فوقالعاده زیباییه
من تا آخر فصل 4 دیدم ولیسریال ناقص موند مثل اینکه فصل 5 هم داره اگه میدونید بگید فصل 5 کی میاد ممنون میشم خیلی مش


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 98
  • بازدید کلی : 14,191